به دنیای واقعیت مجازی وارد شوید!

با هدست واقعیت مجازی VR Box به دنیای واقعیت مجازی وارد شوید و اوج هیجان را تجربه کنید.

به دنیای واقعیت مجازی وارد شوید!

با هدست واقعیت مجازی VR Box به دنیای واقعیت مجازی وارد شوید و اوج هیجان را تجربه کنید.

هدست واقعیت مجازی VR Box به شما امکان مشاهده فیلم های 3 بعدی ، 2 بعدی ، 360 درجه و بازی های 3 بعدی را با کیفیت فوق العاده بالا می دهد. شما می توانید گوشی هوشمند خود را درون این هدست قرار داده و حتی فیلم های معمولی را با گوشی بدون نیاز به سنسور ژیکروسکوپ مشاهده کنید.

بایگانی

به دنیای واقعیت مجازی وارد شوید!

دوشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۵، ۰۹:۴۶ ق.ظ

به دنیای واقعیت مجازی وارد شوید و اوج هیجان را تجربه کنید! عینک های واقعیت مجازی به شما امکان مشاهده فیلم و بازی های 3 بعدی را می دهند. کافی است گوشی موبایل هوشمند خود را درون این هدست قرار دهید و فیلم یا بازی مورد نظرتان را اجرا کنید. لنز های با کیفیت هدست واقعیت مجازی وی آر باکس به نحوی بهینه شده اند که هیچ آسیبی به چشم ها وارد نکنند. امروزه انواع بسیار زیادی از هدست های واقعیت مجازی تولید شده اند. VR Box از برترین برندهای تولید هدست های واقعیت مجازی با کیفیت و حرفه ای است. 

با استفاده از این هدست واقعیت مجازی علاوه بر امکان تماشای ویدئوهای 360 درجه واقعیت مجازی میتوانید فیلم های سینمایی دو بعدی و سه بعدی را در ابعادی بزرگ تماشا کنید و بازی های واقعیت مجازی را در آن بازی کنید.

قیمت 45000 تومان

جدیدترین نسل از سرگرمی ها، فناوری واقعیت مجازی است. واقعیت مجازی تکنولوژی ای است که از آن برای بازسازی محیط های تخیلی یا واقعی به صورت 360 درجه و سراسری استفاده می شود.

امروزه انواع بسیار زیادی از هدست های واقعیت مجازی تولید شده اند. VR Box از برترین برندهای تولید هدست های واقعیت مجازی با کیفیت و حرفه ای است.

قیمت 45000 تومان

با استفاده از این هدست واقعیت مجازی علاوه بر امکان تماشای ویدئوهای 360 درجه واقعیت مجازی میتوانید فیلم های سینمایی دو بعدی و سه بعدی را در ابعادی بزرگ تماشا کنید و بازی های واقعیت مجازی را در آن بازی کنید.

کش های قابل تنظیم VR Box 2 و وجود گلس محافظ چشم در محتویات جعبه آن از دیگر ویژگی های این محصول می باشد.
لیست نمونه ای از گوشی های هوشمند سازگار با VR Box 2
iPhone 6 Plus, for iPhone 6, for iPhone 6S Plus, for iPhone 6S
Samsung Galaxy S6, S6 Edge, S6 Edge+, S5, S4, Note 5, Note 4,  Note 3
HTC One M9+, M9, M8s, M8, M8 EYE, ME, E9+, E9
Asus Zenfone 2, Zenfone
Huawei P8, P7 , Mate 7
Lenovo K3 Note, Vibe Shot
و تمامی گوشی های با عرض 83 میلی متر و ارتفاع 163 میلی متر.

قیمت 45000 تومان

نکات استفاده از هدست VR Box 2
پیش از قرار دادن گوشی در داخل Holder  هدست حتما گوشی را از قاب آن خارج نمایید.
هدست واقعیت مجازی VR Box وی آر بوکس, وسیله ای برای لذت بردن از دنیای واقعیت مجازی می باشد, این هدست دارای لنزهایی با کیفیت بالا می باشد, جنسی که بدنه ی این هدست واقعیت مجازی ساخته شده است از پلاستیک با کیفیت و درجه یک می باشد, این هدست بر روی خود دارای منافذی بوده که باعث می شود پوست شما احساس راحتی داشته و هوا درون این هدست تهویه گردد, روکشی که بر روی این هدست بکار رفته اسفنجی بوده و از نانو می باشد و خاصیت ضد عرق را دارا می باشد, این هدست دارای قابلیت تنظیم نمودن فاصله کانونی و لنزها را دارا بوده و زاویه ای که برای دید در این هدست بکار رفته است نود و پنج تا صدو پانزده درجه می باشد, لنزهای باکیفیت این هدست چهل و دو میلیمتری می باشند.
 ویژگی های هدست واقعیت مجازی VR Box
دارای منافذ شبکه ای برای تهویه مناسب و راحتی پوست
جنس بدنه:پلاستیک درجه یک
دارای روکش اسفنجی نانو ضد عرق
دارای لنزهای ۴۲ میلیمتری بسیار با کیفیت
دارای محافظ اشعه UV،محافظ روشنایی،محافظ نور آبی،ضد انعکاس نور،لایه ضد خش
زاویه دید:۹۵-۱۱۵ درجه
دارای قابلیت تنظیم لنزها در چهار جهت/قابلیت تنظیم فاصله کانونی
جدیدترین نسل از سرگرمی ها، فناوری واقعیت مجازی است.

قیمت 45000 تومان

هدست واقعیت مجازی چیست؟
به طور خیلی خلاصه یعنی این هدست تجربه های شگفت انگیزی مثل پرواز، سقوط آزاد، خلبانی، رانندگی، بازدید از یه گالری، قدم زدن تو خیابون های کشورهای مختلف و خیلی از تجربه های دیگه رو برای شما شبیه سازی میکنه به این صورت که انگار شما واقعا تو اون موقعیت قرار دارید و میتونید به هر طرف که مایلید نگاه کنید و حرکت کنید.
واقعیت مجازی تکنولوژی ای است که از آن برای بازسازی محیط های تخیلی یا واقعی استفاده می شود. امروزه انواع بسیار زیادی از هدست های واقعیت مجازی تولید شده اند.VR Box از برترین برندهای تولید هدست های واقعیت مجازی با کیفیت و حرفه ای است.ورژن دوم هدست واقعیت مجازی VR Box دارای تغیراتی جزئی نسبت به ورژن قبلی و دارا بودن کنترل بلوتوثی است.
همچنین این هدست دارای قابلیت تغییر فاصله ی بین لنزها و تغییر فاصله کانونی می باشد.
لنز های این هدست بسیار بزرگ،شفاف و با کیفیت می باشند.
 در مجموع این هدست از برترین و پرفروش ترین هدست های واقعیت مجازی به حساب می آید و دارای یک کنترل بلوتوثی می باشد.

قیمت 45000 تومان


Product Description

It goes for 90% of the smartphones in the market. All brands, like iPhone samsung, LG, HTC, etc and dimension under 163mm83mm(LW). It will bring you into a simulating screen as wide as 2-3 meters width and you will enjoy your cinema experience. Material: high quality ABS +PC Dimensions: 170120105mm Weight: 330g Visual angle: 100% Image definition: 99% Screen size: 1050 inch Lens: high definition aspheric surface (zero hurt to the eye) Lens size: 42mm Color shading: 0% Field of view/FOV: Level Package: 1 VR BOX

You can watch 3D movies or paly 3D games at home
You can watch 360apanoramic video
Be used for 4.7"-6.0" Smartphone, iOS/android
Support 600 degrees of myopia
Support 3D side by side video
Technical Details
Brand Name: VR-Box
Features and Specifications
It goes for 90% of the smartphones in the market. All brands, like iPhone samsung, LG, HTC, etc and dimension under 163mm83mm(LW). It will bring you into a simulating screen as wide as 2-3 meters width and you will enjoy your cinema experience. Material: high quality ABS +PC Dimensions: 170120105mm Weight: 330g Visual angle: 100% Image definition: 99% Screen size: 1050 inch Lens: high definition aspheric surface (zero hurt to the eye) Lens size: 42mm Color shading: 0% Field of view/FOV: Level Package: 1 VR BOXYou can watch 3D movies or paly 3D games at home

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۲۹
تک سبد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی